Ofte stillede spørgsmål
1. Hvordan afgiver jeg en ordre?
For at afgive en ordre skal du gennemse vores brede udvalg af produkter og vælge de varer, du ønsker at købe. Læg dem i din indkøbskurv. Når du er færdig, skal du gå til din indkøbskurv, tjekke din ordre og klikke på 'Checkout'. Indtast dine forsendelses- og betalingsoplysninger for at afslutte ordren. Der opkræves aldrig forsendelsesomkostninger, uanset hvor mange varer du bestiller.
2. Hvad er forsendelsesomkostningerne og leveringstiderne?
Vi tilbyder altid gratis forsendelse med sporing på alle vores produkter, uanset hvor du bor. Den anslåede leveringstid for ordrer er normalt fra 7 arbejdsdage og fremefter. Når du har afgivet din ordre, modtager du en e-mail med et sporingsnummer, så du kan spore din ordre inden for et par dage.
3. Hvordan kan jeg spore min ordre?
Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med en forsendelsesbekræftelse og et sporingsnummer. Med dette nummer kan du spore leveringsstatus for din pakke på vores forsendelsespartners hjemmeside. Det sikrer, at du altid er klar over, hvordan det går med din levering.
4. Hvad er jeres returpolitik?
Vi tilbyder en 14-dages risikofri prøveperiode. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere det inden for 14 dage efter modtagelsen og få pengene tilbage eller bytte det. Sørg for, at produkterne er ubrugte og returneres i deres originale emballage. Kontakt vores kundeserviceteam for at registrere din returnering.
5. Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Hvis du har spørgsmål eller brug for support, kan du kontakte vores kundeservice ved at sende en e-mail. Vi bestræber os på at besvare alle spørgsmål så hurtigt som muligt og give dig den bedste kundeservice.